موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1395 ساعت 12:502017-01-30فرهنگي

این کشتار خنده داشت یا گریه؟


نمایش «از زیر زمین تا پشت بام» در دهمین شب از جشنواره بین المللی تئاتر فجر در حالی روی صحنه ی بدون دکور رفت که نخست تماشاگران را گریاند و در پایان با خنده ی روی لب آن ها را بدرقه کردند.

- نمایش از زیر زمین تا پشت بام در دهمین شب از جشنواره بین المللی تئاتر فجر در حالی روی صحنه ی بدون دکور رفت که نخست تماشاگران را گریاند و در پایان با خنده ی روی لب آن ها را بدرقه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افسانه ماهیان در حالی از زیر زمین تا پشت بام را در این دوره از جشنواره کارگردانی کرد که پیش از این نیز تجربه ای دیگر را با اجرای هم هوایی روی صحنه برده بود.

سعید زارعی، هوتن شکیبا و الهام کردا، مارین ون هولک از زیر زمین تا پشت بام داستان را به صورت مونولوگ روایت می کنند.

گروهی جوان ایرانی با تشکیل یک باند موسیقی زیرزمینی، برای موفقیت بار سفر می بندند و با استفاده از ویزایی توریستی در ابتدا و در ادامه به شکل غیرقانونی، در نیویورک ساکن می شوند و در هر مکانی که می توانند اجراهایی را برگزار می کنند.

این جوانان در یک ساختمان سه طبقه در نیویورک با یکدیگر زندگی می کنند، تا این که یکی از اعضای باند به نام رفیع، اول دوستان خود را می کشد و سرانجام با شلیک یک گلوله به زندگی خود نیز پایان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این کشتار خنده داشت یا گریه؟

این کشتار خنده داشت یا گریه؟